Usein kysytyt kysymykset

 

Voinko noutaa verkkokauppatilaukseni Tessun tehtaanmyymälästä?

Kuluttajaverkkokauppa ja tehtaanmyymälä toimivat erillisinä yksikköinä, joten valitettavasti verkkokauppatilausten ainoa toimitusvaihtoehto on postitus. Tessun tehtaanmyymälä palvelee Suhmurassa, 20 kilometriä Joensuusta Lappeenrannan suuntaan, joten olet lämpimästi tervetullut myös ostoksille tänne! Myymälästä löydät tutut Tessu-raakapakasteet ja makupalat, sekä kerralla isommat satsit ja vaihtuvia tarjouksia edullisin tehtaanmyymälähinnoin.

 

Miksei kuluttajaverkkokaupasta voi tilata pakasteita?

Toistaiseksi kuluttajaverkkokaupan valikoimiin kuuluvat vain Tessun kuivatut makupalat. Tämä johtuu siitä, että raakapakasteiden toimitusketju on ymmärrettävästi monimutkaisempi kuin tuotteiden, jotka eivät vaadi pakastekuljetusta. Tessu-raakapakasteita saat jälleenmyyjiltämme ympäri Suomen, Hangosta Kittilään.

Kuluttajaverkkokaupassa on näkyvillä myös ne valikoimamme tuotteet, joita saa ostettua vain lemmikkitarvike- ja muista erikoisliikkeistä. Voit siis näppärästi tutkia valikoimiamme valmiiksi myös suunnatessasi lähimpään Tessuja myyvään lemmikkitarvikeliikkeeseesi.

 

Tilauksestani puuttui tuote, kuinka toimin?

Pyrimme lähettämään kaikki kuluttajaverkkokaupan tilaukset 1–3 arkipäivän kuluessa. Joskus voi olla, ettemme tuotannollisista syistä ehdi saada jotakin tuotetta lähetyksen matkaan toimitusajan puitteissa. Tässä tapauksessa tuote tai tuotteita voi jäädä jälkitoimitukseen joka on asiakkaalle maksuton. Mainitsemme kuitenkin aina toimituslähetteessä jälkitoimitukseen jääneistä tuotteista, jotka lähetetään heti kun mahdollista.

Jos toimituksesta puuttuu tuotteita ilman mitään mainintaa jälkitoimituksesta, voit ottaa meihin yhteyttä joko sähköpostitse tilaus@tessu.fi tai puhelimitse 013 749 152. Tessun asiakaspalvelu auttaa mielellään kaikissa tuotteisiin ja tilaamiseen liittyvissä ongelmissa!